نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ساری
2 دانشجو کارشناسی رشته آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه فرهنگیان، تهران
چکیده
کلیدواژهها
مرتضوی زاده، سید حشمت الله؛ نیلی، محمدرضا؛ نصر اصفهانی، احمدرضا و حسنی، محمد( 1397 ). واکاوی دیدگاه معلمان در خصوص مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی- توصیفی در کلاس های چندپایه و ارائه راهکارهایی برای رفع آن ها. فصلنامه پژوهش در برنامه درسی، سال 15 ، دوره 2، شماره30